Откриха първия български хипермаркет
ABO Market предлага разнообразна селекция от български и вносни продукти
На мястото на затворилия магазин Carrefour в столичния Bulgaria Mall отвори врати първият български хипермаркет ABO Market. Магазинът е 100% българска компания, която за по-малко от година реализира проекта.
Търговският обект е на ниво -2 и заема площ от 5 000 кв.м., на които са разположени над 40 000 хранителни и нехранителни стоки. С идеята да отговори на нуждите на съвременния клиент, ABO Market предлага разнообразна селекция от български и вносни продукти.
Основната мисия на магазина е да представя и развива пазара на българските качествени продукти, коментират от компанията. В търговския обект всеки производител има възможността да представи своя пълен продуктов асортимент и портфолио и сам да определи крайните цени за клиентите.
Българските хранителни продукти са основен фокус за ABO Market. Създателите на новата концепция залагат на предлагането на местно производство млечни и месни продукти. Вносните продукти в магазина са внимателно селектирани и повечето от тях са нови за българския пазар. Част от асортимента са ексклузивни продукти, създадени специално за ABO Market.
Зад идеята стои Александър Викилев, управител на "Вердон Инвест" ООД, която ще менажира проекта.
Създаването на ABO Market е вдъхновено от „маркет“ концепцията. „Маркет“ е място, което предоставя възможност и разнообразие на малки и местни производители да продават своите стоки на директни клиенти.
В ABO Market можете да откриете и голяма зона за здравословни храни, прясно изпечен хляб на място, топла витрина, кафе бар, богат избор от хранителни добавки и фитнес продукти. Освен хранителни стоки магазинът предлага и разнообразие от козметични продукти, почистващи препарати, домашни потреби, електроуреди, професионални инструменти, аксесоари за автомобили и др.