Защо облеклото остава най-сложният сектор в е-търговията?

Електронното пазаруване процъфтява по време на COVID-19, но това не трябва да успокоява бизнеса

Защо облеклото остава най-сложният сектор в е-търговията?

© ECONOMIC.BG / Pixabay

~ 2 мин.

Блокираната икономическа активност по света показа на милиони хора, че могат с лекота да пазаруват онлайн. Щом става въпрос за дрехи обаче, ситуацията става напълно различна – те не могат да се пробват и това води до често връщане на стоки към търговеца. Обработването на тези артикули отнема седмици, а понякога месец. Клиентите се изморяват от чакането и губят желание за следваща поръчка. Ако онлайн магазините искат да продължат да генерират приходи и след повторното отваряне на физическите магазини, е необходимо да решат някои казуси, пише Bloomberg.

Следете новините на Economic.bg през останалите социални канали на медията:  Facebook  /  LinkedIn  /   Instagram  /  Twitter  /  Threads