Rice UP! с поредна отлична оценка от професионалисти и потребители
Rice UP! отличен за най-добър нов продукт в хранителния сектор и за най-иновативен продукт
Здравословен, иновативен и отличаващ се, Rice UP! спечели две престижни награди. Чипсът от кафяв пълнозърнест ориз Rice UP! се отличи като най-добър нов хранителен продукт в първото издание Progressive awards 2019 и беше отличен с приз за иновации в класацията „Продукт на годината“, в категория „Здравословен чипс“, определян от потребителите*.
„Горди сме, че нашите продукти, които са вече много високо оценени в над 55 държави, получиха най-високата оценка от потребителите и професионалистите от бранша и в България“ – сподели Мая Герасимова, директор Маркетинг и продажби.
Това е голям успех за българската компания, но не и изненада. Още през 2017 година здравословният чипс със суперсемена “RICE UP!” беше финалист в два конкурса за иновация не къде да е, а точно в континента на ориза – Азия, на световните изложения – SIAL Jakarta в Индонезия и SIAL MIDDLE EAST в Абу Даби – Обединени арабски емирства. Това несъмнено е голямо признание и мотивация за предлагане на нови продукти.
Предизвикателства съпътстват пътя на Rice up! към успеха, но увереността, че правят нещо полезно и здравословно им дава енергия и ентусиазъм да продължават да въвеждат нови продукти и нови вкусове на пазара, които да задоволят всеки вкус. Иновацията и познаването на потребителите са онези фактори, които сочат ясния път към успеха.
*Проучване на Nielsen Bulgaria сред 2000 потребители, категория „Здравословен чипс“.
Текстът е част от книгата "Успешните компании 3.0".