Shein и Forever 21 обединяват сили в общ бранд
Линията ще обхваща както мъжко, така и дамско облекло
Shein и Forever 21 планират да представят съвместна марка дрехи, съобщава CNBC. В рамките на партньорството Shein ще проектира, произвежда и разпространява линия от кобрандирани Forever 21 облекла и аксесоари, които ще се продават предимно на уебсайта на Shein.
Линията ще обхваща както мъжко, така и дамско облекло. Ще се предлага и спортно облекло, както и бански костюми.
Новината за съвместния бранд идва няколко месеца след като двата търговеца на дребно стартираха партньорство, което позволи на Shein да продава облеклата си в магазините на дребно на Forever 21, което помогна на компанията да се срещне с по-широка клиентска база и да покаже лично стоките си.
Сега Forever 21, който е известен най-вече със своите магазини в молове, ще може да използва дигиталната мощ и масивната клиентска база на Shein, за да повиши възможностите си за електронна търговия и да разшири своя онлайн отпечатък.
Партньорството е предназначено не само да увеличи продажбите и за двете марки, но обслужва и по-големи цели.
Shein, за която се говори, че проучва IPO в САЩ, работи, за да изчисти репутацията си и да опровергае обвиненията, че използва принудителен труд във веригата си за доставки и че краде дизайни от независими артисти. Тя е изправена пред нарастващ натиск от страна на законодатели и регулатори, които също имат опасения относно връзките на Shein с Китай.
За Forever 21 партньорството му с Shein помага на търговеца да възвърне мощта, която имаше в средата на 2010 г., и да спечели по-млади клиенти, които са по-склонни да пазаруват онлайн, отколкото в моловете.
Развълнувани сме да си партнираме със Shein, тъй като това сътрудничество идеално се вписва в нашата стратегия за дистрибуция за новите ключови пазари на марката”, се казва в изявление на Forever 21.