Spotify надмина очакванията на Wall Street за третото тримесечие
Компанията отчете 241 млн. евро нетен доход за разглеждания период
~ 1 мин.
Финансовите резултати на Spotify Technology за третото тримесечие на годината надминаха очакванията на Wall Street, съобщава Reuters. Нетнaта печалба на компанията за разглеждания период е в размер на 241 млн. евро, или 36 цента на акция. В сравнение с 43 млн. евро, или 23 цента на акция година по-рано.
Приходите надминаха очакванията на анализаторите, като нараснаха с 28% на годишна база до 1.73 млрд. евро. Очакванията бяха за 100 млн. евро по-малко. Постигнатият резултат дава основание на шведската компания, листната на борсата в Ню Йорк, да прогнозира общи приходи за четвъртото тримесечие между 1.74 и 1.94 млрд. евро. Очакванията на анализаторите са за 1.89 млрд. евро.
Добрите финансови резултати изстреляха акциите на Spotify с над 8% нагоре в предварителната търговия в Ню Йорк до 130.4 долара за брой.
Spotify, която стартира услугата си за стрийминг преди десетилетие, успя да преодолее съпротивата на големите звукозаписни издания и някои големи музикални изпълнители и да прекроят начина, по който хората слушат музика.
Премиум абонатите на компанията за последното тримесечие са нараснали с 31% до 113 милиона спрямо година по-рано. Според очакванията на анализаторите платените абонати трябваше да са 112.9 милиона, сочат данни на IBES от Refinitiv. Най-популярната в света услуга за стрийминг на музика прогнозира за четвъртото тримесечие общите абонати да са в диапазона от 120 до 125 милиона.
Приходите надминаха очакванията на анализаторите, като нараснаха с 28% на годишна база до 1.73 млрд. евро. Очакванията бяха за 100 млн. евро по-малко. Постигнатият резултат дава основание на шведската компания, листната на борсата в Ню Йорк, да прогнозира общи приходи за четвъртото тримесечие между 1.74 и 1.94 млрд. евро. Очакванията на анализаторите са за 1.89 млрд. евро.
Добрите финансови резултати изстреляха акциите на Spotify с над 8% нагоре в предварителната търговия в Ню Йорк до 130.4 долара за брой.
Spotify, която стартира услугата си за стрийминг преди десетилетие, успя да преодолее съпротивата на големите звукозаписни издания и някои големи музикални изпълнители и да прекроят начина, по който хората слушат музика.
Премиум абонатите на компанията за последното тримесечие са нараснали с 31% до 113 милиона спрямо година по-рано. Според очакванията на анализаторите платените абонати трябваше да са 112.9 милиона, сочат данни на IBES от Refinitiv. Най-популярната в света услуга за стрийминг на музика прогнозира за четвъртото тримесечие общите абонати да са в диапазона от 120 до 125 милиона.