Туризмът получи 2.4 млн. лв. за реклама на зимния сезон
С тези пари България ще се рекламира основно пред всички съседни държави
Правителството реши да отпусне 2.44 млн. лв. допълнителни разходи по бюджета на Министерството на туризма за "масирана рекламна кампания" за популяризиране на зимния туризъм в България, както на вътрешния, така и на целеви за страната ни пазари.
Рекламната кампания се явява една от много стъпки, които Министерството на туризма предприема за спасяване на зимния туристически сезон и стабилизиране на българския туристически бизнес - един от най-силно засегнатите сектори от пандемията COVID-19, пишат от Министерския съвет в решението си.
Международната рекламна кампания ще бъде насочена главно към съседните на България държави - Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Република Северна Македония.
Основната причина да се насочи рекламата именно към тези държави е че заради пандемията авиокомпаниите не осъществявате редовни полети, а всички чартърни програми от Германия, Великобритания и Израел бяха спрени в последния месец.
В момента се реализира кампания за популяризиране на малко известните места в България, чрез заснемането и излъчване на видеоклипове в социалните мрежи. Тя се извършва съвместно от Министерството на туризма и екскурзоводи в България. Ресорният министър Марияна Николова преди около месец обяви и че се обръща „за помощ“ в рекламирането на страната ни като туристическа дестинация и към чуждестранни инфлуенсъри.