Twitter с нова функция в помощ на рекламодателите
Инструментът ще засили рекламния бизнес на компанията
Twitter навлиза все повече в рекламния бизнес. Компанията добави нов механизъм, който има за цел да помага на рекламодателите да увеличат ефективността на своите компании, пише VentureBeat.
За целта новите отчети, които рекламодателите ще получават, сравняват няколко кампании в Twitter една спрямо друга, за да се види коя от двете носи по-голяма стойност за маркетинговия бюджет.
Когато функцията се използва, Twitter автоматично и произволно ще разделя тагетираната аудитория в две групи – първата вижда рекламите на въпросната компания и друга, която не ги вижда. Рекламодателите ще получават докладите около 2 до 3 седмици след събирането на данните .
Според Twitter, ранните тестове са били успешни. Новият инструмент за измерване може да помогне на рекламодателите да разберат по-добре как въздействат рекламите им. Това дава възможност за получаване на достатъчно данни, така че рекламодателите да вземат информирани решения за това къде да харчат парите си. Тази функция отдавна се предлага и във Facebook.