Второ приложение на Microsoft се срина тази седмица
След платформата за комуникиране Teams, работа спря клиентът за управление на електронната поща Outlook
Microsoft се опитва да се справи със срив в имейл приложението Outlook, което се оказа недостъпно за потребители по целия свят. Според подадената от компанията информация проблемът е възникнал след актуализацията на софтуера, предава CNBC.
Проблемите са възникнали тази сутрин. Компанията разработчик е успяла да фиксира причината за срива няколко часа, след като прекъсването е било забелязано.
„Установихме, че причината е неотдавнашната актуализация на конфигурацията на компоненти, използвани за насочването на потребителски заявки“, се казва в изявление. От компанията са върнали ъпдейта и вече се наблюдава възстановяване.
Сред най-засегнатите потребители са тези в Индия, но проблемът е по-масов и засяга хора от цял свят. Прекъсвания са възможни както за настолна, така и за мобилна версия.
Сривът идва на фона на задълбочаването на дистанционната работа, към която хората преминаха масово заради коронавирусната пандемия. През последната половин година служебната комуникация мигрира онлайн и имейлите се превърнаха във важна част от нея, дори за хора доскоро седели на няколко метра разстояние.
Това е второто голямо прекъсване на работата за продукт на Microsoft тази седмица. Във вторник компанията имаше проблеми с услугите на Microsoft 365, включително и на професионалното чат приложение Teams. Не е ясно дали двата случая имат връзка.