Зрителите на „Нова телевизия“ в праймтайма са с 11% повече за месец
Двата български сериала „Пътят на честта“ и „Откраднат живот“ са сред най-гледаните продукции на телевизията
От началото на есенния телевизионен сезон, или само за месец, аудиторията на „Нова телевизия“ в праймтайма (17:30-23:59) се е увеличила с 11%. Това става ясно от данните на независимата международна пийпълметрична система Nielsen Admosphere Bulgaria. Така каналът остава най-гледаният сред телевизионната аудитория в активна възраст (18-49 г.).
Повишението се дължи както на двата изцяло нови за българския пазар световни формати – „Игри на волята“ и „Маскираният певец“, така и на най-новият български сериал – „Пътят на честта“.
През октомври над една четвърт от активната зрителска аудитория (18-49 г.) е предпочела всяка от ключовите праймтайм продукции на „Нова телевизия“. В дните от понеделник до петък над 26% от същата аудитория пред телевизорите е била с новия състезателен формат „Игри на волята“. С идентичен аудиторен дял е и „Пътят на честта“. Хитовата продукция на NOVA през последните четири години - „Откраднат живот“ - е предпочитана от близо 30% от зрителите на възраст 18-49 години.
Повишава се интересът към продукциите на „Нова Броудкастинг Груп“ и в онлайн платформите на медийната компания. С най-много видеогледания от началото на сезона са „Пътят на честта“, „Игри на волята“ и „Откраднат живот“, като всяко от трите предавания има по над 3 млн. видеогледания, а „Маскираният певец“ вече записа първия си милион гледания в play.nova.bg, nova.bg и vbox7.bg.
През месеца на горещи политически събития и предизборна кампания, предшестваща изборите за местна власт, централната емисия новини на „Нова телевизия“ е била най-гледаната в България сред телевизионната аудитория в активна възраст (18-49 г.). Новините на телевизията са със 7% по-висок аудиторен дял спрямо емисията на втората по гледаемост телевизия.