4 причини бизнесът да използва #хаштагове
Forbes е показал как хаштаговете могат да се използват от бизнеса, за да печели от тях
~ 2 мин.
Хаштаговете са станали важна част от онлайн атмосферата и напоследък все повече и повече социални медии са позволили категоризирането чрез хаштагове. Те позволяват на потребителите отбелязват мнения, снимки или дори видео с диез (#), последвано от дума или фраза. По този начин всичко се категоризира с определения хаштаг и намирането на сродни теми става изключително лесно.
Предимствата на хаштаговете обаче все още не са напълно осъзнати от бизнеса. Forbes е показал как хаштаговете могат да се използват от бизнеса, за да печели от тях.
#промотиране
Проучване на Radium показва, че 51% от хората са склонни да споделят корпоративни хаштагове, ако те са свързани с промоции или възможност за печелене на награди. По този начин малките компании могат да водят ефективни и не толкова скъпи кампании, които да помогнат на бизнеса им. По този начин може да се води и статистика на активността и ефективността на кампаниите.
#разговори
Хаштаговете отварят света на социалните медии за по-добро комуникиране между компаниите и потребителите. Обикновения линк отвежда потребителите до уебсайта на компанията, докато хаштагът може да се използва във всеки разговор между потребителите в социалната медия. Това позволява да се проследи разговорът и дава по-ясна представа какво е казано и как може да се използва тази информация.
#таргетиране
Чрез хаштаговете компаниите могат да предлагат своите продукти и услуги на точно определени кръгове или потребители. Например, ако искате да достигнете до потребителите, които са си купили наскоро нов дом, просто прикачете така #новдом към информацията, която искате да споделите. Това е полезно, защото позволява да избирате определени хора, които най-вероятно ще се интересуват от вашия продукт.
#иновации
Заради това, че хаштаговете са нещо сравнително ново, те са способни да доведат до развитие на много иновации. Големи компании като American Express вече заявиха готовността да позволят на потребителите да правят покупки, използвайки хаштагове.
Предимствата на хаштаговете обаче все още не са напълно осъзнати от бизнеса. Forbes е показал как хаштаговете могат да се използват от бизнеса, за да печели от тях.
#промотиране
Проучване на Radium показва, че 51% от хората са склонни да споделят корпоративни хаштагове, ако те са свързани с промоции или възможност за печелене на награди. По този начин малките компании могат да водят ефективни и не толкова скъпи кампании, които да помогнат на бизнеса им. По този начин може да се води и статистика на активността и ефективността на кампаниите.
#разговори
Хаштаговете отварят света на социалните медии за по-добро комуникиране между компаниите и потребителите. Обикновения линк отвежда потребителите до уебсайта на компанията, докато хаштагът може да се използва във всеки разговор между потребителите в социалната медия. Това позволява да се проследи разговорът и дава по-ясна представа какво е казано и как може да се използва тази информация.
#таргетиране
Чрез хаштаговете компаниите могат да предлагат своите продукти и услуги на точно определени кръгове или потребители. Например, ако искате да достигнете до потребителите, които са си купили наскоро нов дом, просто прикачете така #новдом към информацията, която искате да споделите. Това е полезно, защото позволява да избирате определени хора, които най-вероятно ще се интересуват от вашия продукт.
#иновации
Заради това, че хаштаговете са нещо сравнително ново, те са способни да доведат до развитие на много иновации. Големи компании като American Express вече заявиха готовността да позволят на потребителите да правят покупки, използвайки хаштагове.