„БНП Париба“ отчита 77% ръст при онлайн молбите за кредит
Виртуалният "магазин за кредити" на "БНП Париба Лични Финанси" (JetCredit) спечели конкурса Български награди за уеб в категория "Браншови награди за уеб - Финанси и застраховане"
Виртуалният "магазин за кредити" на "БНП Париба Лични Финанси" (JetCredit) спечели конкурса Български награди за уеб в категория "Браншови награди за уеб - Финанси и застраховане". Сайтът беше и сред финалистите в раздел "Професионални награди за уеб - Адаптивен дизайн (Responsive дизайн)".
Ключови постижения при моделирането на "виртуалния магазин" са неговият адаптивен дизайн /трансформира се удобно за различните видове устройства/, интерактивният кредитен калкулатор-симулатор и бързият и интуитивен процес за кандидатстване за кредит. Те бяха оценени най-високо от журито, съставено от представители на бизнеса, медиите и професионалистите в уеб, съгласно критериите на конкурса, сред които са иновативност, функционалност, дизайн, нестандартни решения и др.
По данни на компанията за 6 месеца, откакто старта сайта, е отбелязан ръст от 77% на онлайн молбите за кредит спрямо предходното полугодие.
"Ние сме приели като свой ангажимент да предоставяме на хората най-иновативните и удобни решения за кредит. Уверени сме и, че интернет ще бъде все по-важен канал за продажби. Ето защо разработихме и предложихме на клиентите иновативния виртуален „магазин за кредити", който изцяло променя концепцията за комуникация с тях. Наградата от българска уеб асоциация е висока оценка за работата на нашия екип и доказателство, че компанията ни е лидер в сектора на онлайн кредитирането", коментира изпълнителният директор на "БНП Париба Лични Финанси" Луик Льо Пишу.