Webit и за българския пазар
За първи път събитието ще бъде изцяло насочено към родния бизнес
Webit ще има специално издание за българския пазар, като София ще бъде домакин на 14 и 15 юни, съобщиха организаторите. За първи път събитието ще бъде изцяло насочено към българския пазар и ще отговори на въпросите как Интернет и технологиите променят цели индустрии и влияят на маркетинга, рекламата, продажбите и обслужването на клиенти.
Във фокус ще бъдат банки, финанси, застраховане, бързооборотни стоки, продажби на дребно, фармацевтика и здравеопазване.
Срещи между инвеститори и предприемачи с държавата ще бъдат проведени във втория ден на Webit. Сред дискутираните теми ще бъдат лидерството, предприемачество и разработването на системи и приложения.
Очаква се на събитието у нас да присъстват над 1000 делегати, сред които най-изявените български мениджъри, онлайн и маркетинг професионалисти, представители на най-големите и активни рекламодатели, предприемачи. Сред водещите международни специалисти са компании като Boston Consulting Group, Generali, Beirsdorf и др.