AES България представи новата си бранд идентичност (видео)
Компанията ще продължи да прави иновации и да работи в тясно сътрудничество със своите клиенти и партньори
AES България, част от The AES Corporation, представи днес новата си бранд идентичност, която отразява ангажимента на компанията и глобалния преход към по-устойчиво енергийно бъдеще. AES се ангажира да помага на своите клиенти и заинтересовани страни да извършат този преход. Нашата нова и вълнуваща визуална идентичност отразява нашите ценности и цел, докато продължаваме да откриваме и създаваме по-зелени и по-интелигентни енергийни решения, от които светът се нуждае.
AES България има важна роля за посрещането на непрекъснато увеличаващите се енергийни нужди на своите клиенти и заинтересовани страни като в същото време отговаря на очакванията за по-надеждни и по-ефективни енергийни решения. AES България ще помага на своите клиенти да постигнат техните енергийни цели чрез иновации и нови дигитални технологии. Новата визуална идентичност на компанията разказва историята на пътуването на AES към едно по-добро и по-устойчиво бъдеще.
AES е водеща в енергийната индустрия с редица новаторски решения във ВЕИ, дигитализацията и съхранението на енергия с батерии. Например, Fluence, съвместна компания на Сименс и AES, е световен лидер в системите за съхранение на енергия с 2.5 GW в процес на разработване и изграждане.
За да реализира тази цел, AES ще продължи да прави иновации и да работи в тясно сътрудничество със своите клиенти и другите заинтересовани страни. Енергията вече не е въпрос на търсене и предлагане, тя е партньорство.
В AES ние си сътрудничим с нашите клиенти, за да направим стратегически преход към нови решения, докато продължаваме да посрещаме техните енергийни нужди. Ние го правим вече десетилетия безопасно, почтено и при най-високи стандарти. Като работим в пазари с най-различно ниво на развитие и с индустрии от всякакъв тип.
AES България е доказала своята способност да постига най-високи стандарти като построи и оперира най-модерната въглищна централа в Югоизточна Европа ТЕЦ AES Гълъбово, която отговаря на всички съвременни екологични норми и със своя вятърен парк „Свети Никола“ край Каварна, който е най-големият в страната. Двете централи произвеждат годишно около 10% от енергийния микс на България.
„През годините на своето присъствие в България AES е доказала своя ангажимент към сигурността на доставките и енергийната независимост на страната. Нашите модерни съоръжения са едни от стълбовете на българската енергийна система и ние се гордеем, че осигуряваме чисти и надеждни енергийни решения на нашите партньори и клиенти в България. Нашето ново лого показва нашата отдаденост не само на енергийния сектор, но и на общностите, за които работим. Нашите програми за корпоративна-социална отговорност, в които сме инвестирали повече от 7 милиона евро, допринасят за една дългосрочна промяна в общностите, подобрявайки живота и предоставяйки достъп до по-добра инфраструктура, здравеопазване и образование“, заяви Оливие Маркет, президент на AES България.
"Ние сме щастливи да ви представим нашата нова идентичност, която въплъщава нашата визия, ценности и цели за по-чисто енергийно бъдеще. Заедно, ние ускоряваме бъдещето на енергията."