Ryanair връща €1.5 млн. на клиенти заради начислени такси
Нискотарифният авиопревозвач връща допълнителната такса, която са били принудени да платят десетки хиляди пътници в Италия
Италианският антитръстов орган (AGCM) заяви в четвъртък, че прекратява делото срещу Ryanair, след като нискотарифната авиокомпания се ангажира да възстанови повече от 1.5 милиона евро, които е трябвало хиляди пътници в Италия да доплатят за чекиране, предава Reuters.
Споразумението е валидно за всички пътници, които са подали оплакване между 2021 и 2023 г. за това, че е трябвало да платят допълнително 55 евро на летището, тъй като не са се чекирали навреме онлайн.
Оплакванията на пътниците станаха причина Италианският орган за защита на конкуренцията и пазара да започне разследване за нелоялни бизнес практики от ирландския нискотарифен превозвач.
Конкурентният орган е стигнал до заключението, че потребителите не са получили достатъчно информация за възможни допълнителни разходи.