d:istinkt спечели 9 награди на BAPRA Bright Awards 2024
Сред тях е и сребърното отличие в най-престижната категория „Агенция на годината“
d:istinkt получи общо 9 отличия по време на наградите BAPRA Bright Awards 2024. Сред тях е и сребърната награда в най-престижната категория „Агенция на годината“, след две поредни години на първото място. Най-успешните и креативни комуникационни кампании и агенции в България получиха признание за работата си на тържествена церемония на 3 април.
Престижният конкурс BAPRA Bright Awards 2024 беше журиран от 26 международни PR и комуникационни експерти, представители на авторитетни организации. Председател на журито бе Кристина Форсгард, основател на Netprofile и председател на Комисията по етика на Международната консултантска организация по комуникации (ICCO).
d:istinkt бе отличена за работата си по стратегията, организацията и изпълнението на ефективни кампании и комуникационни стратегии за клиентите на агенцията. Агенцията получи награди в редица категории, сред които “Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)”, “Специално събитие или лансиране”, “Кампания за корпоративна социална отговорност”, “Кампания за работодателска марка”, “Награда за PR иновации”, „Комуникационна кампания за образование и професионално развитие“ и “Агенция на годината“. Екипът на агенцията заслужи призовете в конкуренция от общо 138 проекта, представени от 18 агенции и компании.
Щастлива съм, че за поредна година печелим редица награди сред толкова голяма конкуренция. Те са признание за екипната работа, всеотдайността, страстта и креативността на d:istinkt хората. Влагаме сърцето си във всяка кампания и проект, по които работим и резултатите от такъв подход към работата не закъсняват. Освен наградите от такава престижна класация, за нас признание е и доверието, което получаваме от клиентите си през годините съвместна работа. Конкуренцията прави всички ни по-добри“, каза Галина Паунчева, главен изпълнителен директор на d:istinkt.
Тя отправи адмирации и към всички колеги от останалите агенции и компании за успешните кампании, реализирани през годината.
Най-голям брой отличия получи кампанията, посветена на жертвите на войната, с акцент върху украинските бежанци, реализирана за Европейската комисия. Журито я оцени високо, като присъди първо място в категория "Комуникационна кампания за образование и професионално развитие", сребро в категория "PR иновации" и бронз за "Корпоративна социална отговорност". В основата на кампанията е безплатна детска книжка, озаглавена "Момичето, което си отваряше очите". Тя разказва историята на наблюдателна ученичка, която забелязва страданието на украинско момиче, избягало от войната със семейството си. Кампанията цели да насърчи съпричастността към украинските бежанци, и по-специално към децата, които намират убежище в нашата страна.
Сребърно отличие в категория “Специално събитие или лансиране”, получи проектът на Български туристически съюз и Yettel за дигитализация на Националното движение „Опознай България – 100 Национални туристически обекта“. Дигиталната версия дава нови възможности и идеи на хората как да прекарват повече пълноценно време навън с любимите си хора и да съпреживеят богатото ни културно-историческо наследство по различен начин. Програмата на Yettel, “Безопасен интернет”, която образова деца и тийнейджъри за опасностите в мрежата и как да се справят с тях, бе отличена с бронз в категория “Кампания за корпоративна социална отговорност”.
Със злато в категорията “Корпоративни комуникации” бе отличена кампанията, с която агенцията представи Ефектът Lidl за регионите, за да представи пред обществото приноса на компанията във всеки от шестте най-големи региона в България - София, Пловдив, Стара Загора, Русе, Варна и Бургас. Проучване на Института за пазарна икономика (ИПИ) показа колко значим е ефектът от работата на компанията на местно ниво. В продължение на месеци агенцията комуникира към клиенти и партньори на компанията данните за инвестициите на регионално ниво, създаването на работни места, партньорството с местни производители и други дейности, чиято крайна цел е устойчива среда и положителна промяна в обществото.
Сребро в категория "Кампания за работодателска марка" грабна и кампанията на Lidl посветена на тяхната практикантска програма, която привлече над милион преглеждания на създаденото съдържание. По този начин информацията за възможността успешно достигна до младите хора, които тепърва стартират своя професионален път и искат да го направят в компания с висока ангажираност към служителите, където да натрупат опит и да развият работната си етика.
Първо място в категория “Специално събитие или лансиране” получи Националната среща на партньорите на кампанията “Да изчистим България заедно”, реализирано за bTV Media Group. Събитието постави начало на 11-ото издание на кампанията и награди най-добрите доброволци и партньори за предходното издание на "Да изчистим България заедно 2022" - най-мащабната доброволческа инициатива в страната.
Сред клиентите на агенцията са брандове като Yettel, Лидл България, Клет България, CETIN България, Easy Credit, Каменица, Speedy, Видеолукс Холдинг и др. d:istinkt работи и по комуникациите на институции като Бюро на Европейския парламент в България и Европейската комисия в партньорство с ICF Next.