„Агромах“ разгръща потенциала си зад граница
Компанията е лидер в сектора на инфраструктурното строителство и производството на материали за сектора
“Агромах” е българска частна компания, създадена през 1995 г., лидер в сектора на инфраструктурното строителство и производството на материали за сектора.
За над 20 години компанията е изпълнила над 300 обекта - инфраструктурни проекти, ВиК, пречиствателни станции, спортни съоръжения и др. Построени са над 100 км магистрален път, над 1000 км нови и рехабилитирани пътища от републиканската пътна мрежа. Изградени са над 10 км жп път, над 1000 км водопроводна и канализационна мрежа.
Компанията извършва сезонна поддръжка на над 1000 км пътна инфраструктура, от които над 100 км магистрален път.
Само за периода 2011-2016 г. компанията е изпълнила проекти за над 200 милиона евро.
Инвестиции в производство и човешки капитал
Компанията инвестира над 30 милиона лева в обновяване на технологичния си парк и мощностите в производствените си бази. “Агромах” изповядва корпоративна философия, че с интелигентно управление, планиране на ресурсите и инвестиции в нови технологии се постига максимален професионален резултат.
Пазари
В последните няколко години “Агромах” се превърна във водеща строителна компания в България. От 2016 г. дружеството инвестира в развитието на международен отдел, който има за цел да разгърне потенциала на “Агромах” зад граница, стартирайки с региона на Балканите.
Модернизация и иновации
“Агромах” е пионер в сектора и инвестира в иновативна техника, за да поддържа своята конкурентоспособност и експертиза. Компанията притежава пълна гама пътностроителна техника и механизация - над 1500 машини и съоръжения, които покриват целия спектър на производство, строителство и транспорт. “Агромах” е първата българска компания, която закупи фрезите Wirtgen от ново поколение и концепция. Компанията инвестира и в асфалтополагачи от последно поколение, Vӝgele SprayJet и два рециклатора.
Компанията се дигитализира изключително през последните 3 години и това е в отговор на нуждата за ефективни проекти.
Иновативният технологичен парк изисква и екип на изключително високо ниво, което се осигурява чрез регулярни квалификации.
През изминалия зимен сезон в “Агромах” се проведе и мащабно обучение, вкл. на техника CATERPILLAR , за да подготвят екипите за работа с новите машини и технологии.
Социална ангажираност
Секторът строителство не е единственият, но е сред основните потърпевши от липсата на квалифицирани кадри. “Агромах” е в тясна връзка с Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия в Благоевград, с чийто екип си партнира в областта на осигуряване на стажове в реални условия за обучаващите се. По инициатива на компанията Професионалният колеж по икономика в града ще реализира проект за разкриване на нова специалност, свързана с обучението на кадри за управлението на строителни машини.
Компанията е ежегоден партньор на Детския панаир, подпомага и инициативата “Любим учител” и събития, провеждани от Американския университет в Благоевград. Като социално отговорна компания и един от най-големите работодатели в региона, “Агромах” участва и в дарителски кампании.
Виктор Велев, изпълнителен директор:
Успехът на “Агромах” се дължи на професионализма на нашия екип и непрестанното любопитство на компанията към новите технологии в сектора на инфраструктурното строителство. Това е кратката версия на нашата формула за развитие. Извървяхме дълъг път, над 20 години, за да застанем в челните места на големите строителни компании в бранша.
Това означава много работа, но и много проблеми, с които се справяме ежедневно. Пред нас стои ново сериозно предизвикателство - тази година стартира строителството на Лот 3.1. от автомагистрала “Струма” в участъка Благоевград - Крупник с дължина 12,54 км, който включва и голям брой съоръжения.
Всички помнят как се справихме за изключително кратък срок със строежа на Лот 4 на АМ “Струма”, който трябваше да бъде завършен навреме от нас, за да наваксаме само за 5 месеца акумулираното забавяне от предишния изпълнител, за да не се компрометира целият проект за магистралата. Сега продължаваме със строителството на новия лот, което е основна задача пред компанията.