Apple ще похарчи над $6 млрд. в битката с Disney+ за стрийминг пазара
Новата стрийминг услуга на технологичната компания ще стартира през идните месеци
~ 1 мин.
Apple смята да похарчи над 6 млрд. долара в създаването на оригинални телевизионни предавания и филми, които да пусне в стрийминг услугата си Apple TV+, сочи информация във Financial Times. Очаква се платформата на технологичния гигант да стартира в рамките на идните два месеца, преди дебюта на конкурентната Disney+ на 12 ноември.
Изданието подчертава готовността на Apple да инвестира солидни средства в собствено съдържание, за да пробие в конкурентния пазар на стрийминг услуги, където трябва да мери сили с играчи като Netflix, Amazon, Disney и NBCUniversal.
Гигантът от Куепертино има в арсенала си Apple TV Channels, през която продава абонаменти за услуги като HBO и Showtime, групирайки всички тях в своето тв приложение.
Услугата Apple TV+ бе представена на официално събитие през март тази година, когато бяха потвърдени поне седем поредици, някои продуцирани от имена като Стивън Спилбърг и Оправ Уинфри.
Тогава не бяха разкрити дата на стартиране и цена на услугата. Според информация на Bloomberg, Apple обмисля месечен абонамент от 9.99 долара, което е с 3 долара повече от този за Disney+.
В понеделник Apple пусна трейлър за „The Morning Show”, поредица с участието на Дженифър Анистън и Рийз Уидърспун, която предстои да бъде излъчвана на платформата. Любопитно е, че технологичната компания плаща повече за един епизод с двете холивудски звезди, отколкото бе цената за такъв от последния сезон на хитовия сериал „Game of Thrones”.
Епизодите на в последния сезон на „Game of Thrones” струват по 15 млн. всеки, съобщи по-рано Variety.
Apple е отхвърлила искането за коментар.