Авиокомпания ще обслужва пътници през WhatsApp
Клиентите ще получават информация за полета си, регистрацията, бордна карта, статус на полета и др.
~ 1 мин.
Авиокомпанията KLM вече предлага на клиентите си потвърждение на резервацията, уведомление за
регистрация, бордна карта, актуализиране на статуса на полета и задаване на въпроси на 10
различни езика в WhatsApp, чрез официалното приложение WhatsApp Business.
Двете компании (WhatsApp и KLM Royal Dutch Airlines) започнаха уникален тест за нова услуга в WhatsApp. KLM е една от
първите компании и първата авиокомпания в света с официален профил в WhatsApp.
WhatsApp тества начини, чрез които фирмите да бъдат в пряка връзка с клиентите си, използващи
приложението в ежедневието си. Тази пилотна програма е част от тези усилия. За тази цел
WhatsApp създаде корпоративно решение, което дава възможност на фирми като KLM да се
свързват с клиентите си по бърз и личен начин в приложението. Внедряването вече е започнало в
ограничен брой държави и услугата ще стане по-широко достъпна през следващите дни и
седмици.
"С профила си в WhatsApp, ние предлагаме на нашите клиенти по целия свят надежден
начин да получават информация за полетите си и да задават въпроси 24 часа в денонощието. Това
наистина е важна следваща стъпка в нашата стратегия за социалните медии", споделя Питер
Елберс, президент и главен изпълнителен директор на KLM.
Клиентите могат също директно да се
свързват с обслужващите агенти на социалните медийни услуги на KLM чрез WhatsApp, 24/7.
Услугата е достъпна за клиенти, които резервират билети.