ЧЕЗ организира мобилни приемни за клиентите си в Западна България
Целта на инициативата е да се подобри обслужването в по-малките населени места
~ 1 мин.
ЧЕЗ започва кампания, с която цели да се подобри обслужването на потребителите, като се увеличат местата за предоставяне на услуги. Компанията организира поредица от мобилни приемни за битови и бизнес клиенти в Западна България, а съорганизатор на събитията е „Изипей“.
В мобилните приемни клиентите на ЧЕЗ ще могат да правят справки, да получават информация и да задават въпроси, касаещи дейността на „ЧЕЗ Електро България“ АД и „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
Потребителите ще имат възможност да се възползват от всички безплатни услуги на компаниите, сред които са актуализацията на данни, заявяване на електронна фактура, сключване на споразумение за дистанционно обслужване и други.
Първата приемна ще се проведе на 31 май в град Летница, на 5 юни приемната ще бъде в град Кнежа, а на 3 юли в гр. Ябланица. Повече информация клиентите могат да получат на телефон 0700 10 010 или на имейли: [email protected] по въпроси, касаещи дейността на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД и [email protected], по въпроси, касаещи дейността на „ЧЕЗ Електро България“ АД.