DEVIN с акцент върху натуралните минерали в новата си кампания
Ключовото послание в кампанията е „Открийте натуралните минерали“
Уважение, възхищение и очарование към природата. Това накратко обобщава новата комуникационна кампания на DEVIN Минерална. Телевизионният клип на марката обръща внимание върху пътя, по който натуралните води получават своя минерален състав – сложен процес, който включва преминаване през планинските недра, образувани милиони години назад в историята на Земята, взаимодействие със специфичния състав от скали и почви и извличането на напълно чисто и естествено съдържание с изцяло природен произход и разнообразни компоненти.
„Ключовото послание в кампанията е „Открийте натуралните минерали“. То има за цел да представи осъвременена гледна точка пред потребителите върху минералните води и изцяло естествения им произход и състав. Искаме хората да преоткрият съдържанието в бутилка вода, тъй като повечето български минерални води са слабо минерализирани, подходящи за ежедневна консумация от възрастни и могат да осигурят жизненоважни елементи за правилната функция на тялото, храносмилането и цялостната издръжливост“, каза Тодор Асенов, бранд мениджър на DEVIN Минерална.
Творческата посока на новата кампания е дело на Saatchi & Saatchi Белград и ще бъде подкрепена с телевизионна реклама, дигитални активации, PR комуникация и инфлуенсъри. DEVIN Минерална е и първата марка за вода в България и една от малкото български марки изобщо, която добавя звуково лого към всичките си аудиовизуални материали. То е композирано от Красимир Тодоров, а гласът е на известния български актьор Илия Деведжиев.