Директорът на ОПУ-Варна бе уволнен заради катастрофата с НСО и Кирил Петков
Служебният регионален министър е изпратила сигнал до прокуратурата и срещу „Хидрострой“ заради новоасфалтирания участък с инцидента
Директорът на Областното пътно управление във Варна инж. Явор Пасев и началникът на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ Севдалина Казълова са временно отстранени от работа. По искане на служебния регионален министър Виолета Коритарова срещу тях е образувано дисциплинарно производство, съобщават от ресорното ведомство.
Докато тече дисциплинарното производство служителите са отстранени от работа“, се посочва в прессъобщението.
Причината е катастрофата с кола на Националната служба за охрана (НСО) преди седмица, в която пътуваха съпредседателят на „Продължаваме промяната – Демократична България“ Кирил Петков и партийният ПР Найо Тицин. Тежкият инцидент се случи на входа на град Аксаково и загина шофьорът на втората кола. Според служебния вътрешен министър Калин Стоянов другият автомобил е отнел предимството на НСО. Всички обстоятелства тепърва ще се изясняват в хода на разследването, което се води от Военна прокуратура.
Докато то тече обаче се оказва, че отсечката, на която се случи инцидента, е прясно асфалтирана. Потребител е публикувал снимката в групата „Виждам те – КАТ Варна“. След като публикацията започна масово да се разпространява в социалните мрежи, служебният премиер Димитър Главчев разпореди на Коритарова да извърши незабавно проверка.
Небезизвестната компания на строителния бос Велико Желев – "Хидрострой" – отново е в център на внимание. От съобщението на МРРБ се разбира, че Коритарова е изпратила сигнал до прокуратурата за действията на служителите и на фирмата извършила ремонта – ДЗЗД "Роуд Проджект", в което водещ партньор е „Хидрострой“ АД, който си партнира с „Транстрой-Варна“ АД.
Служителите от ОПУ-Варна със своите действия или бездействия са допуснали асфалтирането на част от отсечка на пътя Варна-Добрич, при изхода на община Аксаково, където преди дни имаше тежък пътен инцидент, който завърши със загуба на човешки живот, посочват от МРРБ.
Припомняме, че през годините „Хидрострой“ спечели множество обществено поръчки за ремонт и поддръжка на пътища. Тя строи и лотове на магистрала „Хемус“ по инхаус договори с „Автомагистрали“. Най-скорошната ѝ дейност е свързана с основния ремонт на Дюлинския проход, който започна преди дни. ДЗЗД "Роуд Проджект" бе избран да ремонтира 34 километра от пътя между с. Старо Оряхово и с. Гюльовца срещу 84 млн. лв. с ДДС.