„Дженерали“ предлага нови възможности в приложението си
Застрахователната компания вече позволява да се завеждат щети по автомобила и дома през апликацията My Generali
„Дженерали Застраховане“ АД, една от водещите застрахователни компании в България, представи нови функционалности в приложението и клиентския си портал My Generali, който заработи през 2021 г.
В допълнение на сегашните функционалности на платформата – плащане на вноски по полици, подновяване и сключване на полици – изцяло онлайн вече ще могат да се завеждат и щети по застраховки Каско на МПС, Домашно имущество – индивидуално, Пакетна застраховка „Дом“, Медицинска застраховка „Закрила“ и Застрахователен пакет Health Line.
В профила си в My Generali клиентите също така имат достъп до дигитален вариант на здравната си карта.
Добавена е и секция „Още“, чрез която потребителите бързо и лесно да намират информация за доверени и официални сервизи, както и медицински заведения, които са партньор на „Дженерали Застраховане“. В интерактивната карта има контакти и GPS упътвания до адреса на съответния партньор, за да направи достъпа на клиентите възможно най-лесен и удобен. Чрез секция „Моят Офис“ потребителите могат да намират и информация за обслужващия ги офис.
Въвеждането на новите функционалности е още една крачка към дигитализиране на услугите, предлагани от компанията и стратегията да бъдем Партньор за цял живот на нашите клиенти. За да бъдем в унисон с този план и да отговорим на нуждите на всеки един потребител, платформата се развива в посока предлагането на едно улеснено клиентско изживяване. Нашият стремеж е застрахователните услуги да бъдат лесни за разбиране и достъпни за всички клиенти, казват от компанията.