Европейците прекарват 62 дни годишно в гледане на футбол
Вижте какви са нагласите на потребителите относно гледането на футбол
Ново проучване на
Samsung Electronics изследва как промените във футбола влияят на продажбите на
телевизори. Данните показват, че всеки пети европеец гледа средно по 468 часа
футбол всяка година. Това се равнява на 28 080 минути или 62 работни дни,
прекарани в гледане на този спорт.
В резултат на по-високите си изисквания за зрителско изживяване, почти всеки втори в Европа планира да инвестира в нов телевизор, специално заради спортните събития през това лято.
Трите най-големи разочарования, с които се сблъскват пълнолетните зрители в Европа, докато гледат футбол вкъщи, са следните: невъзможност да идентифицират отделните играчи (28.53%); невъзможност да видят топката, когато преминава от участъци, огрени от слънчева светлина, към сенчестите части от терена (21.47%); твърде малък екран (9.8%).
За всички, които искат да бъдат сигурни, че ще виждат играчите в детайли от всеки ъгъл и няма да изпуснат нито един момент от играта, Samsung представи най-новата гама SUHD телевизори, които предлагат несравнимо качество на картината благодарение на технологиите Quantum dot и Ultra Black и HDR яркост от 1000 нита.
Повече от две трети (67.78%) от хората отбелязват, че външният вид на играчите се е подобрил през последните 15 години, докато почти една трета (32.23%) от европейските мъже черпят вдъхновение за стила си от футболистите.
* Проучването е извършено от One Poll в периода от 19-ти до 30-ти май 2016 г. между 9000 възрастни от 10 европейски държави (Франция, Германия, Италия, Полша, Португалия, Румъния, Испания, Швеция, Швейцария и Обединеното кралство).