Facebook позволява на бизнеса да достига до повече хора при бедствия и кризи
Фирмите и организациите също ще могат да публикуват в платформата Community Help при бедствия и атаки
~ 1 мин.
Фирмите вече ще могат да публикуват в платформата за помощ Community Help на Facebook, която дава възможност на потребителите в моменти на кризи да предлагат подслон, храна, транспорт или друга помощ. Сега това ще могат да правят и бизнесът и организациите, стана ясно в четвъртък от публикация на Facebook в нейния новинарски канал. Според информацията те също ще могат да публикуват информация в помощ на бедстващите.
Фирмите и групите, потвърдили достоверността на собствените си страниците си във Facebook, ще могат първи да споделят информация за техните услуги в тъй наречената функция Community Help на социалната мрежа. Това обясни говорител на компанията.
Community Help бе лансирана преди година в областите, в които бе бе активирана и функцията за безопасност Safe Check, която позволява на потребителите да отбележат, че са в безопасност в случай на инцидент около тях.
Именно в рамките на тази инициатива от Facebook са забелязали, че хората са склонни да споделят и ресурси. Потребителите са написали повече от 750 00 публикации в рамките на 500 различни кризи в такива Community Help страници, казват от компанията.
Групи като Save the Children и International Medical Corps, както и бизнеси като Lyft и J.P. Morgan Chase вече са заявили, че планират да използват функцията.