Как да бъдеш успешен инфлуенсър
Какъв е ключът към перфектното селфи?
Както всяка кариера, така и тази на инфлуенсъра се гради стъпка по стъпка. Има различни качества, които трябва да придобиваме с цел да станем по-добри в това, което правим.
Думата инфлуенсър идва от английската дума influence (влияние, въздействие). Тя описва човек, който има силно влияние в социалните мрежи и голям брой последователи. Но за тази цел трябва време и търпение. Едно от основните неща, които ще ви помогнат да придобиете популярност в социалните мрежи, е да оформите добре профила си. Инстаграм иноваторът Гаел Санчес пуска първото списание в България за социални мрежи The Influencer Mag, в което ще споделя съвети как да станете популярни в социалните мрежи.
"Напълно съм убеден, че съвсем скоро всичко ще се случва онлайн. Модната индустрия започна да се фокусира основно в социалните мрежи", отбелязва Санчес.
Първият етап е оформяне на профила в Instagram. За да бъде интересен за околните, стъпките са няколко:
- Профилът трябва да бъде публичен;-Изберете профилна снимка, която въпреки малкото дадено пространство, се вижда добре;
- Описанието не трябва да бъде твърде дълго, но в него да се казва необходимата информация;
- При качване на снимките важи същото правило - опишете накратко какво е интересното на снимката, без да прекалявате, като използвате някоя сентенция или само емотикони. Хаштаговете са задължителни;
- Качвайте по една снимка на ден.. Ако Качвате повече, може да се получи спам за последователите ви;
- Ключът към перфектното селфи е усмивката. Вече отминава модата на муцуните и естествената красота е на почит. Фонът задължително трябва да бъде хубав, а ако не е сред природата или друго красиво място, можете да го замажете фона с подходящ филтър. Светлината също е важна.
В България има редица места, на които можете да направите неповторимо селфи. Сред тях са живописният водопад "Момин скок", който се намира в каньона на река Негованска край село Емен, Дяволският мост до с. Дядовци, Храм кладенец край с. Гърло (до Перник) и други, смята мениджърът на първата агенция за инфлуенсър модели в България и Източна Европа и първата в света безплатна академия gbs_models Гаел Санчес.
Иновативното списание е ориентирано изцяло към социалните мрежи и техните потребители. На всеки три месеца ще бъдат избирани три момичета, които да бъдат лицата на всеки месец. Тиражът на изданието е 70 000 бройки.