Кризата промени потребителското поведение и дигитализира бизнеса

Засиленото търсене на бира в магазините не е успяло да компенсира загубите на "Загорка" от ХоРеКа сектора в коронакризата

Красимир Вътев, оперативен мениджър „Продажби България“ в „Загорка“

Кризата промени потребителското поведение и дигитализира бизнеса

© ECONOMIC.BG / Загорка

~ 2 мин.
Автор: Габриела Махлелиева Габриела Махлелиева

Красимир Вътев се присъединява към екипа на „Загорка“ през октомври 2019 г. в ролята на оперативен мениджър „Продажби“.  През април 2020 г. става част от управленския екип на „Загорка“ АД на позицията мениджър „Продажби България“, като една от неговите цели е изграждането, обучението и поддържането на високоефективен търговски екип.

Следете новините на Economic.bg през останалите социални канали на медията:  Facebook  /  LinkedIn  /   Instagram  /  Twitter  /  Threads