Лондон забрани френска реклама заради Brexit
От компанията управляваща лондонските метро и автобусна мрежа не обясниха какъв е бил проблемът с рекламата
Лондонското метро забрани реклама, окуражаваща британските компании, загрижени какво ще стане след Brexit, да се преместят във Франция, пише CNN.
Transport for London (TFL) - компанията, управляваща метрото и автобусната мрежа в британската столица, е отхвърлила рекламата от Нормандия, регион в Северна Франция, тъй като тя „не съответствала напълно с рекламните правила”. Според въпросните правила френската реклама засягала спорен въпрос, чувствителен за обществото.
Самата реклама показвала страница от вестник, на която има материал със заглавие: „Британските собственици на компании сега могат да гласуват с краката си и да оставят зад себе си страховете какво ще е след Brexit”. Текстът на „материала” описва Нормандия като „приятелски регион”, който улеснява британския бизнес да просперира в Европа. От TFL са отказали да обяснят защо смятат, че рекламата е спорна.
Като се има предвид, че до Brexit остават 13 месеца, много компании се подготвят за възможното драматично отцепване на Великобритания от ЕС без споразумение с Брюксел. Досега Лондон и Брюксел постигнаха малко съгласие за бъдещите търговски отношения и какъвто и да е резултатът от преговорите помежду им, задължително ще има някакви нови ограничения за търговия между Великобритания и ЕС.
Доклад от вчера показа, че евентуалният провал на споразумението за Brexit би струвал 65 млрд. евро. Тази сума ще платят европейските и британски компании в продължение на година след излизането на Обединеното кралство от Блока под формата на нови мита и други разходи за търговия.
Някои компании вече са започнали да пренасочват работни места и инвестиции извън Обединеното кралство, за да са сигурни, че ще могат да продължат да търгуват свободно на територията на всички останали 27 страни членки на ЕС.