Мтел вече е А1
Компанията пуска собствена платежна услуга, стрийминг платформа и смартфони собствена марка
След 23 години на пазара, над 4 млрд. лева инвестиции и над 4.5 млн. клиенти на мобилни и фиксирани услуги, първият GSM оператор в България прави най-голямата промяна в своята история. Мтел се ребрандира на A1 и ако новото име все още не се е появило на екрана на телефона ви, то рестартирайте устройството.
Всички условия по договорите на клиентите остават непроменени до изтичане на срока им. Няма промени по отношение на телефоните и SIM картите в мрежата на оператора, обясниха пред журналисти от компанията. Това съобщи главният изпълнителен директор на А1 България Александър Димитров на събитие за медии днес.
По повод ребрандирането, операторът е подготвил много нови услуги и продукти, както и специални комплименти към своите клиенти.
Всеки абонат, който свали приложението "Моят А1" ще получи подарък 10 000 MB мобилен трафик в рамките на месец.
Клиентите ще могат да правят безплатен тест от 1 месец на всички нови услуги на оператора. Чрез приложението на А1 ще могат да се подават сигнали за нередности, които ще носят бонус от 500 MB на подателите. В магазина и онлайн магазина на оператора някои устройства ще се предлагат с 50% отстъпка.
За клиентите на телевизионната услуга на оператора ще има безплатен достъп до 210 канала през уикендите на юни 2018 г., както и промо оферти за фиксирани услуги на телекома.
А1 ще продължи да развива и собственото си съдържание, както направи Мтел със спортните канали. Компанията планира да навлезе в музикалните стрийминг услуги със своя платформа, която развива с America Mobil.
Портфолиото на телекома ще включва и платежни услуги като дигитален портфейл, чрез който потребителите ще могат да осъществяват парични трансфери помежду си, както и плащания онлайн и на ПОС терминал. А1 ще представи за първи път у нас и кредитна карта със своя бранд, която могат да ползват всички клиенти на телекома. Проверката на кредитното досие ще става през системата на банката за редовното обслужване на сметките.
Телекомът планира да пусне и собствени смартфони с марка А1, които ще се предлагат с гаранция от 36 месеца (3 години), вместо стандартната гаранция от 24 месеца. За начало са предвидени 3 модела смартфона, като единият ще е от нисък клас, но с добра камера, а друг ще е от нисък клас, но с визия на скъп смартфон.
Промени ще има и в мобилните планове, които вече ще се казват A1 One Unlimited и за всички съществуващи клиенти ще се предлагат с 50% отстъпка от телефона, при покупката и на апарат. Повече подробности за новите планове обаче ще бъдат съобщени утре, обясни Александър Димитров.
А1 обещава да направи технологиите по-достъпни, лесни и полезни, като предоставя услуги в най-кратки срокове. При технически повреди компанията се ангажира възстановяването на работата (на интернет и телевизията, например) да стане до 6 часа. В момента стандартът в бранша е до 24 часа, поясни Димитров.
Телекомът също така гарантира, че при всяко обаждане до *88, клиентът ще може да се свърже с оператор до 60 секунди.
Форматът на фактурите ще стане по-разбираем и лесен, а всеки клиент ще получава информация за услугите си (например изтичащ план) чрез кратки съобщения.
Сайтът на компанията вече е променен на http://www.a1.bg, а до 3 седмици и всички магазини в страната ще са ребрандирани с новото лого А1.
Утре на сайта Economic.bg може да прочетете интервю с главния изпълнителен директор на А1 България Александър Димитров