Ogilvy Group даде официален старт на новото си криейтив студио
&play е създадено в отговор на нуждата и изискванията на съвременните брандове
Рекламната група Ogilvy Group разшири бизнеса си с контент студиото &play. Официалният старт на новата агенция беше даден, както видът на студиото предполага – с нетрадиционно парти, събрало медийния, творчески и бизнес елит. Над 150-те гости се потопиха в енергията на &play през два противоположни музикални ключа – модерен прочит на класическа музика от оперната прима Ина Кънчева и саундът на звездния DJ от френски произход Мат Сайз, който пристигна в България специално за партито на &play.
Студиото е създадено в отговор на нуждата и изискванията на съвременните брандове от по-голяма гъвкавост, бързина и иновации в комуникационното обслужване. &play съчетава дигитална криейтив агенция и продукционно студио за видео, фотографско и аудио съдържание. Творческите му директори са Иван Тотев и Димитър С. Стефанов, които са работили за много от най-големите брандове в България и за международната мрежа на WPP.
По-голямата част от проектите се създават и изпълняват in-house, което съкращава процесите и позволява по-голям творчески контрол върху качеството на финалния продукт. Още преди официалния старт на новото студио, то вече работи с брандове като Adidas, Storytel, OSHEE и Hilton.
Нуждите на партньорите ни постоянно се променят – това правим и ние. С &play имаме амбиция да обслужваме не само българския пазар, но и пазарите в Средна Азия“, сподели Тотев.
В екипа на &play влизат 10 млади и талантливи мултидисциплинарни специалисти – контент криейтъри, визуални артисти и режисьор, с ноухау в гейминг, технологиите, AI и web 3.
Криейтив хората в България са не по-малко талантливи или можещи от тези извън страната ни. Напротив – нуждата да бъдат адаптивни им е дала възможност да гледат на оригиналността по съвсем друг начин. В &play искаме да използваме това“, казва Стефанов.