Playboy вече не е списание, а луксозен бранд
Лансирането на BIGBUNNY демонстрира бизнес трансформацията на компанията
Печатното издание на мъжката библия Playboy вече е в историята. 70-годишната компания обаче не спира да търси новия си път в дигиталния океан от информация. Империята на Хю Хефнър вече предлага незабравими преживявания във физическата реалност, които улавят страстта към лукса, част от офлайн наследството на Playboy.
Лансирането на луксозния лайфстайл бранд BIGBUNNY привлече вниманието на софистицираните типажи, които биха чели Playboy заради статиите. Кръстен на наскоро реставрирания частен самолет Big Bunny, той е насочен към любителите на лукса. Първата колекция е наречена FLIGHT 001 и съдържа 25 продукта, сред които кашмирени одеяла, халати, кожени сафари якета и пътни куфари. Цените започват от $75 и достигат до $1.250.
Playboy представлява свободата да бъдеш това, което си и искаш да бъдеш, където и да се намираш. BIGBUNNY е най-добрият израз на този начин на живот. Той е за общност, която обикаля света - физически и дигитално - в търсене на нови идеи за изкуство, култура, идентичност, секс и себеизразяване“, каза в интервю за Highsnobiety Рейчъл Уебър, главен бранд директор на Playboy.
Той обясни, че "от бизнес перспектива, лансирането на BIGBUNNY демонстрира трансформацията на компанията - от медиен бизнес в глобален лайфстайл бранд". Първата колекция представя визия на модерен лукс, който приобщава. „Няма да има повече сезони или остарели, еднообразни идеи. Всички се срещаме на нови и вълнуващи места по света, а сега и в метавселената“, разясни Уебър.
„ Изсипахме нашите невероятни архиви на Playboy, гледахме кадри от оригиналните полети на Big Bunny и черпехме вдъхновение от невероятната мода и стил от 70-те. Искахме да уловим тази естетика по съвременен начин, модерна изтънченост и смелост“, споделиха креативните директори на бранда Пилар Зета и Филипа Прайс.
Вижте тази публикация в Instagram.