Сем. Обама ще продуцират програми за Netflix
Все още не е ясно какъв вид съдържание ще продуцират
~ 2 мин.
Бившият президент Барак Обама и първата дама Мишел Обама преговарят за сделка с Netflix, съобщи The New York Times в четвъртък вечер.
Предстоящата сделка ще е за ексклузивно съдържание от семейство Обама за 118-те милиона абонати на стрийминг сайта.
Не става ясно какъв вид съдържание ще продуцират бившите първи, но Ерик Шулц, бивш съветник на президента, казва пред "Таймс": "Президентът и г-жа Обама винаги са вярвали в силата на вдъхновяващите истории".
Всъщност, семейство Обама продължават с активността и в годината след напускането на Белия дом. Освен това Барак Обама се стреми да остане политически ангажиран, като публикува съобщения в профила си в Twitter, често в отговор на големи национални новини.
Барак и Мишел Обама имат огромна аудитория в социалните медии - 101 милиона последователи за бившия президент и повече от 10 милиона за бившата първа дама. Сделката с Netflix може потенциално да разшири обхвата на тази аудитория още повече.
Една от възможните идеи за шоу може да е свързана с обсъждането на теми, които са били от полза за политиката му като президент - включително здравеопазването, правото на глас и имиграцията.
Тези теми обхващат част от законодателната програма, която е упражнявал по време на своето пребиваване в Белия дом - много от които президентът Доналд Тръмп се опита да отмени след встъпването си в длъжност миналата година.
Финансовите условия на потенциалното споразумение на Обама с Netflix все още не са ясни. Миналата година семейството съобщи, че е подписал рекорден договор за 60 милиона долара, за да напише две мемоарни книги - по един за бившия президент и за първата дама.
Предстоящата сделка ще е за ексклузивно съдържание от семейство Обама за 118-те милиона абонати на стрийминг сайта.
Не става ясно какъв вид съдържание ще продуцират бившите първи, но Ерик Шулц, бивш съветник на президента, казва пред "Таймс": "Президентът и г-жа Обама винаги са вярвали в силата на вдъхновяващите истории".
Всъщност, семейство Обама продължават с активността и в годината след напускането на Белия дом. Освен това Барак Обама се стреми да остане политически ангажиран, като публикува съобщения в профила си в Twitter, често в отговор на големи национални новини.
Барак и Мишел Обама имат огромна аудитория в социалните медии - 101 милиона последователи за бившия президент и повече от 10 милиона за бившата първа дама. Сделката с Netflix може потенциално да разшири обхвата на тази аудитория още повече.
Една от възможните идеи за шоу може да е свързана с обсъждането на теми, които са били от полза за политиката му като президент - включително здравеопазването, правото на глас и имиграцията.
Тези теми обхващат част от законодателната програма, която е упражнявал по време на своето пребиваване в Белия дом - много от които президентът Доналд Тръмп се опита да отмени след встъпването си в длъжност миналата година.
Финансовите условия на потенциалното споразумение на Обама с Netflix все още не са ясни. Миналата година семейството съобщи, че е подписал рекорден договор за 60 милиона долара, за да напише две мемоарни книги - по един за бившия президент и за първата дама.