Теленор разширява обхвата на VoLTE технологията
Разговорите са с HD качество и клиентите продължават да използват 4G мобилен интернет по време на разговор
~ 2 мин.
След успешно проведени тестове с произволно
избрани абонати Теленор разширява достъпа до технологията за пренос на глас
през 4G мрежа Voice over LTE (VoLTE) за клиентите на своите абонаментни
планове.
От 1 август 2018 г., от технологията ще могат да се възползват частни и
бизнес клиенти, които разполагат с мобилни устройства, поддържащи VoLTE,
ползват абонаментен план на Теленор с 4G достъп и се намират в зона на
покритие на 4G мрежата на телекома.
Технологията не е достъпна за
потребителите на предплатени услуги и корпоративни клиенти, които ползват
някои специфични бизнес услуги.
Благодарение на VoLTE първоначалното време за свързване между
потребители, които ползват технологията, е по-кратко от това в 2G и 3G мрежа.
Разговорите са с HD качество и клиентите продължават да използват 4G мобилен
интернет по време на разговор, без прекъсване на връзката.
Разговори с VoLTE
качество са възможни само ако и двете страни ползват технологията.
Обажданията, осъществени чрез технологията се таксуват съгласно ползвания
план на клиента и не черпят от наличните MB за мобилен интернет.
За да се възползват от възможностите на технологията, клиентите на
Теленор трябва да се уверят, че опцията за VoLTE в настройките на техните
устройства е активна.
Пълна информация за устройствата и версиите на
операционните системи, които поддържат VoLTE от Теленор, както и отговорите на
най-често задаваните въпроси, свързани с технологията, ще бъдат публикувани на
официалната интернет страница на Теленор. Информация ще може да бъде
получена и чрез обаждане до кратък номер 123, както и в магазините на оператора
и официалните партньори.
Теленор започна тестовете на технологията в края на май 2018 г. с произволно избрани частни и бизнес клиенти на оператора. Компанията благодари на всички потребители, които предоставиха обратна връзка и споделиха впечатления и препоръки.
Теленор започна тестовете на технологията в края на май 2018 г. с произволно избрани частни и бизнес клиенти на оператора. Компанията благодари на всички потребители, които предоставиха обратна връзка и споделиха впечатления и препоръки.