Туристическата индустрия в САЩ увеличава двойно разходите за реклама
Голяма част от туристите планират разсрочване на пътуванията си в следващите шест месеца
Американската туристическа индустрия е похарчила 33.9 млр. долара за телевизионна реклама през месец юли, което е двойно повече в сравнение с юни, когато за тази цел са били похарчени 15.4 млн. долара, показват данни на iSpot.tv, предава Business Insider.
Въпреки увеличаващите се месечни разходи за телевизионна реклама все още има намаление от 77.8% на този тип разходи спрямо предходната година. Най-големите загуби в индустрията бяха отчетени през април и май, но с настъпване на по-топлите месеци и разхлабване на карантинните мерки в голяма част от държавите по света, се „раздвижиха“ пътувания, респективно и разходите за телевизионна реклама.
Анкетно проучване, направено от MMGY Global сред американски потребители над 18 години, показва, че 27% ще пренасочат планираните си пътувания за следващите шест месеца. Друга тенденция, която се наблюдава е предпочитание към вътрешните пътувания в страната.
Това обяснява и защо някои туристически компании отбелязват по-голям успех от други. „Същността на пътуванията след пандемията определено ще са доста по-различни. Ще има ограничени бизнес пътувания“, смята Жасмин Енберг, старши анализатор на Marketer от Insider Intelligence.