Всички фирми вече ще могат да пращат спонсорирани съобщения в Messenger
~ 1 мин.
Спонсорирани съобщения във Facebook Messenger може да започнат да се появяват съвсем скоро на началния ви екран в приложението. Те ще изглеждат като всяко друго съобщение от приятел и няма да се отличават с някаква по-специална маркировка.
Такива съобщения съществуваха и досега, но бяха достъпни за малко на брой фирми. Сега стана ясно, че през следващите месеци опцията ще бъде достъпна за всички, става ясно от публикация в блога на Facebook.
Такъв тип промоционални съобщения ще може да се изпращат веднъж в рамките на 24 часа и то само до потребител, който преди това вече е разговарял с през платформата чат бота на този бизнес или с представител в акаунта във Facebook.
По време на обявяването на финансовите резултати на социалната мрежа за тримесечието миналата седмица главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг коментира, че според статистиката над 20 милиона фирми използват Facebook поне веднъж месечно, за да комуникират с клиенти.
Това идва да покаже ръста в проникването на този тип маркетингов инструмент, който всъщност е шанс за лично общуване с клиентите. Рекламодателите, които се интересуват от изпращането на спонсорирани съобщения, трябва да създадат персонализирана аудитория, чийто действия да се проследяват по-лесно.
Рекламните и бизнес услуги чрез приложенията за съобщения на Facebook са се увеличили стабилно през втората половина на 2017 г., след като по-рано възникнаха въпроси за монетизацията на тази дейност.