ZARA пуска онлайн продажби у нас
Стоките ще могат да се закупят през интернет от другата седмица
Испанската модна
верига ZARA, част от
най-голямата верига за дрехи в света Inditex SA, вече ще продава стоките си в България и онлайн.
Новата електронна услуга ще заработи от другата седмица, като началото е
предвидено за 16 март. Това става ясно от съобщение на компанията за
финансовите й резултати през изтеклата година, обявено е и на сайта на марката.
Онлайн продажбите у нас стартират и в другите магазини от бранда Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home, Uterqüe. Продуктите в онлайн магазините ще са еднакви със стоките във физическите обекти, както и на същите цени. От марката обещават непрекъснато да актуализират асортимента си.
От днес стоките могат да се закупят онлайн в Словакия, Хърватия и Чехия, а от следващата седмица и в Унгария, Финландия и у нас. Групата ще продължи през тази година да развива онлайн продажбите си, се казва в корпоративното съобщение.
От април всички модни вериги на Inditex ще имат онлайн магазини във всички 28 страни-членки на Европейския съюз, с което броят на пазарите, в които групата продава продуктите си стига до 40 по целия свят. Платформата ще стартира и в Малта, Словения, Кипър, Литва, Латвия и Естония.
Веригата Inditex обединява повече от 6,800 магазина по сета и притежава известни марки като Zara, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull и Bear, Zara Home, Stradivarius и Uterqüe. Брандовете на Амансио Ортега разчитат на средната класа и не се опитват да завладеят пазара на луксозни дрехи. Тази стратегия се отплаща добре на бранда. Сега обаче производителите на луксозни стоки изпитват трудни времена, заради икономическата ситуация в Китай, а именно забавянето на търсенето в Китай и Хонконг.