Програмисти и финансисти са основно притежателите на Sport Pass
Корпоративните карти за спорт се използват основно в големите градове
Статистиката на компанията показва, че най-активните потребители на техните карти работят в IT сектора, финанси, застрахователната дейност, търговия на едро и дребно, както и леката и тежката промишленост. Най-много посещения се наблюдават в периода между януари и май всяка година, както и октомври-ноември. Средната посещаемост на спортни занимания в страната е около 6 пъти месечно.
Според „Содексо“ най-популярните спортове и начини на движение сред всички потребители на Sport Pass са фитнес, йога, народни танци, кросфит и плуване. Фитнесът е най-популярният спорт в София, Варна, Пловдив, Бургас, Плевен, Велико Търново, Хасково и Стара Загора, канго джъмпс - Русе и Благоевград.
Повечето потребители предпочитат да тренират в зала, отколкото на открито
или у дома. Решаващият фактор при избора на спортна зала, според 68% от
запитаните, е дали местоположението е близо до техния офис. Други 48%
предпочитат да посещават спортни клубове близо до дома си. Проучването показва
още, че основното предимство на Sport Pass е възможността да се посещават
различни спортни обекти с една карта (според 90% от анкетираните), следвано от възможността
да се практикува различен вид спорт всеки ден (69%).
Тази статистика бе изнесена по време на пресконференция днес, на която „Содексо
България“ представи на клиентите си още един вид карта, която дава повече
възможности за спорт. Новият пакет Sport Pass B-Active включва нови ексклузивни
за модела обекти “Атлетик фитнес”, „Пулс фитнес“ и „Флайс фитнес“.
В „Атлетик фитнес“ притежателите на такава карта ще могат да използват
обектите на веригата без да доплащат за тренировка, както е в някои други обекти,
в които се влиза със Sport Pass. „Това обаче не важи за всички обекти, в които
се използва пасса“, обясни пред Economic.bg Виктор Косконел.
Картата вече е достъпна и цената ѝ е 65 лева, която е по-висока от традиционния
Sport Pass. На годишна база обаче тя излиза под 45 лв. на месец. Новият пакт
дава достъп не само до фитнес центровете, а и до другите 800 спортни клуба в
страната, с които компанията работи.
„Содексо“ и „Атлетик фитнес“ започват дългосрочно партньорство и в Българската асоциация за здраве и фитнес, която ще се грижи за по-активния и здравословен живот на хората в България.
„Изключително доволни сме, че можем да предоставим на клиентите ни възможността да практикуват спортно-здравни услуги в центровете на „Атлетик“. Това сътрудничество е важно за нас, тъй като с „Атлетик“ сме дефинирали една и съща цел – необходимостта да инвестираме усилия, за да образоваме клиентите си, както и да полагаме постоянни грижи за подобряване на бизнес средата чрез внедряване на услуги за по-качествен живот“, каза Виктор Косконел.
Петър Ангелов, собственик и управител на „Атлетик фитнес“, обясни, че липсата на спортна дейност е четвъртата причина за смъртност в света.