92% от собствениците на iPhone остават лоялни към марката
Резултатите са от проучване на Morgan Stanly за 2017 г.
~ 1 мин.
Изглежда, че потребителите на iPhone са изключително лоялни клиенти. Проучване на анализаторската компания Morgan Stanly, проведено през април, сочи, че 92% от собствениците на iPhone, които планират да се сдобият с нов смартфон през идните 12 месеца, ще инвестират отново в устройство на Apple.
Делът на лоялните потребители е нараснал с 6 на сто спрямо миналата година. Данните от 2016 г. сочат, че клиентите, готови да заложат отново на iPhone тогава са били 86% от всички собственици на такъв смартфон.
Ръстът е най-високият от 2015 г. насам, когато бе отчетен коефициент от 93%. Анализаторите обвързват това с излизането на пазара на iPhone 6S през същата година.
Една от причините за високия процентен дял на лоялност у потребителите на iPhone е това, че те са свикнали да боравят с операционната система iOS. “Важно е да се отбележи, че този коефициент е отчетен след като Samsung, най-големият конкурент на Apple в САЩ, представи своя Galaxy S8”, коментира анализаторът от Morgan Stanly Кати Хъбърти, цитиран от Phone Arena.
Факторът на задържане на клиентите при Apple е 92%, като по този коефициент компанията е следвана от Samsung (77%), LG (59%), Motorola (56%) и Nokia (42%).