Чейнджбюра и таксита лъжат туристите
Това са сред най-честите оплаквания на гостите по курортите, постъпили в приемните на Комисията за защита на потребителите
~ 1 мин.
Обмяна на валута в чейндж бюро и ползване на таксиметрови услуги са сред най-честите оплаквания на потребители, които са постъпили в приемните на Комисията за защита на потребителите по Черноморието, съобщиха от комисията.
Чуждестранните гости са се оплакали и от дублаж на места в хотел, но собственикът решил проблема веднага, като ги настанил в друга стая.
Към момента жалбите и оплакванията в приемните са по-малко от миналата година.
Месец юни и месец юли активността от страна на потребителите не е много голяма, оплакванията са малко, което също е радващо, отбелязват от комисията.