Преживяване вместо вещ: Как се променят желанията на поколенията за Коледа?
Забравете слушалките, пухкавите чехли и машината за еспресо
Забравете слушалките, пухкавите чехли и машината за еспресо. В световен мащаб трима от всеки четирима представители на поколението Z казват, че вместо физически подарък, искат забавно изживяване или пътуване през този празничен сезон, според проучване на Amex Trendex, цитирано от CNBC.
Половината от всички анкетирани, „купуващи“ подаръци пък споделя, че планират този празничен сезон да подарят на свой близък изживяване вместо физически подарък.
Но да подариш пътуване не е толкова лесно. Сред основните трудности, с които се сблъскват купувачите на подаръци е необходимостта от точна дата за резервацията. 34% от анкетираните споделят, че това е проблем. Според 29 на сто от анкетираните невъзможността за смяна на имената в резервацията също е проблем. В проучването са взели участие 6050 потребители от 10 държави.
Сложните процеси на резервация, съчетани с големия брой избори и решения, пред които пътуващите са изправени, могат да доведат до загуба на приходи“, се посочва в доклада.
Сред начините, с които може да си спестите неприятности около цялото планиране, са подаръчните ваучери. Много компании предлагат тази възможност като по този начин позволяват на пътниците сами да изберат периода, в който ще осъществят пътуването си.
А за всички онези, които искат всичко да държат под контрол, има подходящи приложения, където има подаръчни карти за повече от 60 000 дестинации и атракции по целия свят.
Просто изберете сума и оставете получателя на подаръка да избере своето перфектно изживяване.“