Facebook принуждава компаниите да си плащат за промотиране
Няма значение колко фенове има вашата корпоративна страница, ако не си плащате за реклама или промотиране
Компаниите ще трябва да си плащат, за да може публикуваната в техните групи информация да се вижда от феновете им във Facebook. От няколко месеца се забелязва ограничение при потребителите, до които достигат корпоративните постове. Сега обаче информацията беше потвърдена от социалната мрежа.
В документ, разпратен до съдружниците в компанията и цитиран от Ad Age, се казва, че маркетинг мениджърите на брандовете трябва сериозно да обмислят опцията за платено промотиране на своите постове. "Най-добрият начин вашите неща да се виждат от феновете ви е да си платите", коментират от социалната мрежа.
Данните за третото тримесечие показаха, че компаниите разчитат все повече на платеното промотиране на техните страници, докато органичният ръст на феновете намалява. Facebook ще го използва тази тенденция, за да печели още повече.
Това означава, че вече няма да има значение колко фенове има вашата корпоративна страница, ако не си плащате за реклама или промотиране.
Друга новост е, че компанията ще избутва напред постове от достоверни източници и сайтове с качествено съдържание, докато превърналите се в хит "meme картинки" ще остават на заден план.
Опасенията на компаниите в случая са, че брандовете, които сега имат значителен брой фенове, ще трябва да плащат повече, за да могат техните постове да достигат до по-голяма част от последователите им.
За обикновените потребители обаче това може да е добра новина, защото те няма да получават толкова много информация на летата с новини, голяма част от която е спам.