Lenovo утроява производството на смартфони
Китайският производител си поставя за цел да продаде 60 млн. смартфона до края на март 2014 г., което е почти три пъти повече спрямо предходната финансова година
Lenovo планира да утрои бизнеса си със смартфони през финансовата 2013 г., която започна на 1 април, става ясно от интервю на вицепрезидента Лиу Джун пред China Daily. Китайският производител си поставя за цел да продаде 60 млн. смартфона до края на март 2014 г., което е почти три пъти повече спрямо предходната финансова година.
По данни на IDC, през финансовата 2012 г. Lenovo е доставила на пазара 23,5 млн. смартфона, превишавайки пет пъти резултата си от 2011 г. Това предполага, че трикратен ръст през 2013 г. е напълно възможен.
В момента Lenovo заема второ място на китайския пазар за смартфони с дял от 16,7%. Лидер е Samsung, а на трето място е Apple. Анализаторската компания Gartner прогнозира, че през настоящата година Lenovo може да изпревари Samsung на пазара в Китай.
Lenovo е позиционирана в сегмента на устройствата от нисък и среден клас, където глобалните брандове са сравнително слаби, отбелязва Gartner.