Майкъл Фелпс стана рекламно лице на Louis Vuitton
Рекламната кампания се вписва в желанието на марката да се свързва с "емблематични фигури, които въплъщават усещане за подвиг и ангажимент"
Американският плувец Майкъл Фелпс, спортистът с най-много медали от Олимпиади в историята, стана лице на френската модна марка Louis Vuitton за новата й рекламна кампания, която бе представена днес пред медиите, съобщава АФП.
"Два невероятни маршрута, една и съща съдба", гласи рекламното мото на модната марка, част от гиганта LVMH. "Това, което сближава най-вече тези шампиони, е желанието им да предават страстта си. Ценност, която е скъпа и на Louis Vuitton ", съобщиха от компанията.
"Майкъл Фелпс е прекрасен шампион", допълва LVMH. Рекламната кампания се вписва в желанието на марката да се свързва с "емблематични фигури, които въплъщават усещане за подвиг и ангажимент", допълва компанията.