Продажбите на Danone с по-голям ръст от очакваното
Силното търсене на бебешки храни на развиващите се пазари помогна на компанията
Френската компания Danone отчита ръст на продажбите, който е над предварителната прогноза на анализаторите. В основата на добрите резултати през първото тримесечие е силното търсене на бебешки храни на развиващите се пазари, което компенсира слабите продажби на млечни продукти в Европа, съобщи Bloomberg.
Продажбите на компанията са се повишили с 5.6% на годишна база, става ясно от съобщение на базирания в Париж производител на минералната вода Evian и киселото мляко Activia. В анкета на Bloomberg 14 анализатори предрекоха средно 4% ръст на продажбите. Общите приходи на Danone се повишават до 5.34 млрд. евро (7 млрд. долара).
Най-големият производител на кисело мляко в света се опитва да се пребори с отслабналото търсене на млечни продукти в Испания и Италия, тъй като потребителите в тези страни се насочват към по-евтините марки.
"През първото тримесечие на 2013 г. видях контраста между силния икономически ръст на развиващите се пазари и слабата икономика в Европа", коментира резултатите Франк Рибо, главен изпълнителен директор на Danone.