Amazon преговаря за покупката на верига киносалони
Компанията на Джеф Безос готви експанзия в нова бизнес сфера
~ 1 мин.
Amazon.com Inc. води разговори за закупуване на веригата киносалони Landmark Theatres, с което гигантът в електронната търговия ще навлезе и в киноиндустрията.
Компанията на Джеф Безос е влязла в конкуренция и с други кандидати за покупката на киносалоните, за да придобие бизнеса на Wagner/Cuban Cos., подкрепена от милиардерите Марк Кюбан и Тод Вагнер. Новината съобщи "Форчън", като цитира анонимни източници, запознати с преговорите.
Собствениците на веригата кина работят заедно с инвестиционна банка Stephens Inc. по евентуалната сделка. Все още обаче няма взето окончателно решение и разговорите може да не доведат до продажба.
Навлизането в бизнеса с кина ще е поредната индустрия, в която Amazon навлиза, след експанзията в множество други медийни проекти, включително филмово и телевизионно студио и музикални стрийминг услуги. С Landmark гигантът в електронната търговия ще получи верига кина, насочена към независими и чуждестранни филми, създадена през 1974 г. Компанията има повече от 50 салона, включително най-популярните локации в Ню Йорк, Филаделфия, Чикаго, Лос Анджелис и Сан Франциско, с около 250 екрана на 27 пазара.
Компанията на Джеф Безос е влязла в конкуренция и с други кандидати за покупката на киносалоните, за да придобие бизнеса на Wagner/Cuban Cos., подкрепена от милиардерите Марк Кюбан и Тод Вагнер. Новината съобщи "Форчън", като цитира анонимни източници, запознати с преговорите.
Собствениците на веригата кина работят заедно с инвестиционна банка Stephens Inc. по евентуалната сделка. Все още обаче няма взето окончателно решение и разговорите може да не доведат до продажба.
Навлизането в бизнеса с кина ще е поредната индустрия, в която Amazon навлиза, след експанзията в множество други медийни проекти, включително филмово и телевизионно студио и музикални стрийминг услуги. С Landmark гигантът в електронната търговия ще получи верига кина, насочена към независими и чуждестранни филми, създадена през 1974 г. Компанията има повече от 50 салона, включително най-популярните локации в Ню Йорк, Филаделфия, Чикаго, Лос Анджелис и Сан Франциско, с около 250 екрана на 27 пазара.