Amazon пусна свой конкурент на Temu
Платформата включва дрехи, електроника и други продукти масово на цени от 2 или 3 долара
Amazon стартира своя конкурент на Temu и Shein в сряда като предлага артикули на ниска цена. Компанията се опитва да примами обратно клиентите, които бягат от платформата ѝ за по-добри сделки.
Нейната бюджетна услуга е наречена Amazon Haul и в момента е в бета версия. Тя е достъпна от приложението на Amazon, но засега – само в САЩ. Платформата включва дрехи, електроника и други продукти масово на цени от 2 или 3 долара.
В специално прессъобщение на компанията се посочва, че екипът работи за усъвършенстване на услугата и разширяването ѝ през следващите седмици и месеци.
Нищо в Haul не струва повече от 20 долара, а повечето продукти са дори под 10 долара, казва Amazon.
Компанията предлага безплатна доставка за поръчки над 25 долара, а за по-ниски начислява такса от 3.99 долара.
За разлика от двудневния стандарт за доставка на Amazon Prime, пристигането на поръчките от Haul ще отнема до две седмици, тъй като артикулите се доставят директно от производителите.
Това е промяна за Amazon, която отчасти затвърди господството си в електронната търговия заради доставката. Компанията обърна света на онлайн пазаруването, когато за първи път предложи безплатна двудневна доставка и оттогава ускорява времето за нея. Amazon вече предлага доставка на същия или на следващия ден, а в някои части на САЩ обещава такава в рамките на няколко часа след направена поръчка.
Нахлуването на компанията в сегмента със стоки на ниска цена е най-явният ѝ опит да се конкурира с Shein и Temu.
Базираният в Сингапур гигант за бърза мода Shein е с оценка от 45 млрд. долара, а Temu, който стартира едва в края на 2022 г., вече е натрупал повече от 130 милиона потребители в световен мащаб.