Aston Martin откри нов завод за SUV в Уелс
Първият DBX ще излезе от поточната линия през първата половина на 2020 г.
~ 2 мин.
Aston Martin откри нов завод в Сейнт Атан, Южен Уелс, където ще прави своя SUV модел. Първият DBX ще напусне производствената линия в новата фабрика на Lagonda през първата половина на 2020 г., съобщава "Гардиън"
Компанията се опитва бързо да удвои годишното си производство.
DBX, първият SUV автомобил на марката в нейната 106-годишна история, е част от стратегия на главния изпълнителен директор Анди Палмър да вкара компанията в съвременната ера и да разшири привлекателността й извън почитателите на мъжки спортни автомобили.
Говорейки във фабриката, която вече произвежда тестови коли, Палмър каза, че Aston Martin насочва усилията си към десетките хиляди жени милионери в страни като САЩ и Китай, които са в състояние да похарчат повече от 140 000 лири за кола.
"DBX се смята за неутрален модел - нито мъжки, нито дамски", каза той, позовавайки се на резултати от тестове сред заможни собственици на SUV.
Съоръжението, което все още е в процес на завършване, е разположено на стара военна база, която Министерството на отбраната предаде за търговска употреба с цел осигуряване на заетост във Великобритания. Правителството на Уелс плаща за нов път за достъп.
Фабриката ще отвори около 1000 работни места.
Мястото е само на 20 минути път с кола от завода на Ford в Бриджънт, който американският автомобилен производител миналата седмица обяви, че ще затвори през септември 2020 г., закривайки 1700 работни места. Но едва ли ще е лесно служителите на Ford да преминат на работа в новия завод на Aston Martin.
Кийт Стентън, ръководител на производството в Aston Martin каза, че очаква много служители на Ford да имат необходимите умения за работа, но при предишни кампании за набиране на персонал е имало 100 кандидати за едно работно място.
Компанията се опитва бързо да удвои годишното си производство.
DBX, първият SUV автомобил на марката в нейната 106-годишна история, е част от стратегия на главния изпълнителен директор Анди Палмър да вкара компанията в съвременната ера и да разшири привлекателността й извън почитателите на мъжки спортни автомобили.
Говорейки във фабриката, която вече произвежда тестови коли, Палмър каза, че Aston Martin насочва усилията си към десетките хиляди жени милионери в страни като САЩ и Китай, които са в състояние да похарчат повече от 140 000 лири за кола.
"DBX се смята за неутрален модел - нито мъжки, нито дамски", каза той, позовавайки се на резултати от тестове сред заможни собственици на SUV.
Съоръжението, което все още е в процес на завършване, е разположено на стара военна база, която Министерството на отбраната предаде за търговска употреба с цел осигуряване на заетост във Великобритания. Правителството на Уелс плаща за нов път за достъп.
Фабриката ще отвори около 1000 работни места.
Мястото е само на 20 минути път с кола от завода на Ford в Бриджънт, който американският автомобилен производител миналата седмица обяви, че ще затвори през септември 2020 г., закривайки 1700 работни места. Но едва ли ще е лесно служителите на Ford да преминат на работа в новия завод на Aston Martin.
Кийт Стентън, ръководител на производството в Aston Martin каза, че очаква много служители на Ford да имат необходимите умения за работа, но при предишни кампании за набиране на персонал е имало 100 кандидати за едно работно място.