Азия е все по-важна за YouTube
Пет от най-силните пазари на платформата са там
~ 1 мин.
Видео платформата YouTube, собственост на Alphabet, преживява голям възход в Азиатско-тихоокеанския регион както по отношение на броя на потребителите, така и по отношение на това в каква степен те използват услугата.
Пет от най-големите пазари на YouTube в световен мащаб, базирани на това колко време потребителите прекарват в платформата, са именно в този регион. Това са, по азбучен ред, Виетнам, Индия, Индонеизя, Тайланд и Япония. Тази информация обяви Айя Видясагар, регионален директор на Азиатско-тихоокеанския регион в YouTube
От компанията обясняват, че годишните нива на растеж в тези райони са много високи и двуцифрени. В някои случаи става дума за трикратно увеличение, уточнява Видясагар.
Обяснението е свързано със скока на потреблението на мобилни устройства в тези държави през последните години. Това се оказа важен и променящ играта фактор. В Азия са едни от най-големите пазари на смартфони в света. Сред развиващите се такива са Индия и Индонезия например.
Ключ към ръста на потреблението е и развитието на високоскоростни мобилни интернет връзки. Това направи видеосъдържанието много по-достъпно за хората, в резултат на което днес все по-често те посягат към YouTube и подобни на тази платформите и все по-малко време отделят на телевизия.
Общият брой потребители на YouTube по света е над 1 милиард.