Бензиностанции Газпром - иновативните бензиностанции
НИС Петрол вече 5 г. успешно развива и налага на българския пазар търговската си марка бензиностанции Газпром
НИС Петрол вече 5 г. успешно развива и налага на българския пазар търговската си марка бензиностанции Газпром. За краткото време веригата се утвърди на българския пазар като премиум бранд, предлагащ на своите клиенти висококачествени горива, отлично обслужване, богат избор на продукти и най-важното иновативни решения в полза на потребителите.
Като част от непрекъснатия стремеж да отговори на потребителските очаквания, както и да бъде надежден партньор на пътя, който прави всяко пътуване незабравимо преживяване, са и иновативните предложения на веригата - програма за отстъпки Fuel Pass и картовата система за бизнес клиенти. За първи път потребителите имат възможността сами да регистрират своята отстъпка, посредством Fuel Pass чип карта, а бизнес клиентите на компанията - да ползват първaта в бранша безконтактна корпоративна карта за гориво Gazprom - комплексно решение, изцяло ориентирано да отговори на потребностите на компаниите в България, с възможност да се ползва както в страната, така и в региона.
През есента на 2016 г. дружеството представи на българския пазар иновативното гориво G-Drive Diesel, което е логично допълнение към серията премиум горива G-Drive. Горивата от серията G-Drive са произведени според най-високите технологични стандарти и осигуряват едновременно по-добро представяне и професионална защита на двигателя, подобряват мощността на двигателя и защитават горивната система.
В края на 2015 г. НИС Петрол инициира събития със социална насоченост в София, Пловдив и Бургас, с което даде начало на програмата си за безопасно шофиране, чиято основна задача е да създаде и формира култура на шофиране и поведение на пътя. Първата поредица събития беше насочена към жените шофьори.
Иван Костадинов, генерален директор на НИС Петрол ЕООД:
Всички наши предложения към потребителите ни са директни решения за тях самите и в полза на тях самите, което определено ни отличава. В момента ние сме единствената верига бензиностанции, в която потребителите лично и директно могат да оторизират отстъпката си. Така сме по-близо да нашите клиенти, но това ни прави не само предпочитани, това създава доверие в нас. Да имаш и да спечелиш доверието на клиента означава, че следваш правилните стъпки и че си успешен. И не на последно място, важна част от това да си успешен на един пазар е да имаш добър екип както от професионалисти, така и от личности. Смятам, че всичко останало е добавка към успешното развитие - амбиции, добри идеи, креативни решения.