Българска компания създаде AI платформа за търговия с коли в САЩ
Платформата е специално създадена за Automotive Industry Communication Platform и дава възможност на автомобилните компании да оптимизират процесите
Българска платформа с изкуствен интелект подобрява процеса по покупко-продажба на автомобили в САЩ. Тя е създадена от „Сирма Солющънс АД“. Тя е специално създадена за американската Automotive Industry Communication Platform и позволява операциите да се рационализират и да се оптимизират всички процеси по веригата в търговията с автомобили.
Използвайки платформата, автомобилните компании могат да разкрият нови възможности за растеж, да оптимизират веригите си на доставки, да подобрят изживяването на клиентите си и по този начин да спечелят конкурентно предимство, твърдят от „Сирма“.
Платформата разполага с вградени функции с изкуствен интелект, като персонализирани препоръки, откриване на аномалии и динамично споделяне на съдържание, които дават възможност на търговците да ангажират клиентите си по-смислено и интерактивно и води до повишаване на тяхната удовлетвореност и лоялност.
Изграждането на двойна екосистема за нашите партньори ни кара да осъзнаем важността на свързването на дигиталното и личното преживяване. С тази усъвършенствана платформа с изкуствен интелект решаваме ключови бизнес предизвикателства за търговците на дребно в автомобилната индустрия и осигуряваме на клиентите им максимално безпроблемнa покупка на автомобил. Постигането на всичко това ни дава увереност, че създаваме бъдещето на електронната търговия от висок клас”, споделя Николай Кондиков, директор „Технологични услуги“ в Сирма Солюшънс АД.
Технологичен процес
Технологиите, които са използвани за направата на приложението са две – Bocore и Kanin.io като всяка от тях има конкретни функции. Благодарение на Bocore се съкращават сроковете за доставка с 30%, тъй като подобрява работата на разработчиците. Докато платформата за обработка на данни в реално време Kanin.io гарантира, че огромното количество данни на компаниите ще се превърне в ценно за бизнеса знание. По този начин тя помага на ръководителите и екипите на автомобилните компании да взимат информирани решения в реално време.
Тази мощна комбинация от технологии дава възможност на AI приложението да постига висока производителност и да дава на клиентите навременна информация и анализи, уточняват от „Сирма“.