Cadillac се връща у дома
Компанията мести обратно централата си в Мичиган
~ 1 мин.
Cadillac се завръща в Мичиган. Преди четири години GM обяви, че ще премести централата на луксозната си марка в модерния квартал Сохо в Ню Йорк и го отдели като "отделна бизнес единица".
Тази седмица обаче GM обяви, че ще премести централата обратно в предградията на Детройт, близо до техническия център на GM, където се извършва голяма част от дизайна и инженеринга на компанията. Новината съобщи първо Wall Street Journal.
Cadillac ще остане отделна бизнес единица, заяви говорителят на GM Патрик Мориси. Той каза, че Cadillac има агресивен план за пускане на нови автомобили и ще пренесе електрическите и самоуправляващи се автомобили в луксозния сегмент. Затова е взето и решението Cadillac да се премести от Ню Йорк, по-близо до дизайнерския екип в Мичиган.
Около 110 служители на компанията работят в Ню Йорк сега и на всички ще им бъде предложена работа в новата централа в Мичиган, каза Мориси.
Продажбите на Cadillac в САЩ и делът на луксозния пазар се понижиха след преместването в Ню Йорк. Но продажбите на Cadillac в световен мащаб се развиват много по-добре, като през същия период се повишиха с 45%. Около 60% от кадилаците се продават извън Съединените щати, в сравнение с по-малко от 40% само преди три години.
Тази седмица обаче GM обяви, че ще премести централата обратно в предградията на Детройт, близо до техническия център на GM, където се извършва голяма част от дизайна и инженеринга на компанията. Новината съобщи първо Wall Street Journal.
Cadillac ще остане отделна бизнес единица, заяви говорителят на GM Патрик Мориси. Той каза, че Cadillac има агресивен план за пускане на нови автомобили и ще пренесе електрическите и самоуправляващи се автомобили в луксозния сегмент. Затова е взето и решението Cadillac да се премести от Ню Йорк, по-близо до дизайнерския екип в Мичиган.
Около 110 служители на компанията работят в Ню Йорк сега и на всички ще им бъде предложена работа в новата централа в Мичиган, каза Мориси.
Продажбите на Cadillac в САЩ и делът на луксозния пазар се понижиха след преместването в Ню Йорк. Но продажбите на Cadillac в световен мащаб се развиват много по-добре, като през същия период се повишиха с 45%. Около 60% от кадилаците се продават извън Съединените щати, в сравнение с по-малко от 40% само преди три години.